Retour au site    Inscription    Connexion    Rechercher    FAQ    Cours    Interros   Emploi soignant

Index du forum » i-manip : les forums » Divers

Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 1 message ] 
Auteur Message
 Sujet du message : Brian een aantal gemiddelde
 Message  Publié : 13 Juin 2018 09:43 
Hors-ligne
Baratineur
Baratineur

Message(s) : 72
Ik heb een verzameling fysiotherapeuten waar ik contact mee opneem wanneer een van mijn sporters een probleem heeft. Als ik er niet achter kan komen, is de volgende stap om een ??van deze jongens te bereiken om een ??oplossing te vinden

Een van hen is John Ball, de bekende rupszweergoeroe uit Arizona. Wat ik zo Adidas Nmd Damen leuk vind aan John is dat hij bot is. Hij vertelt je dat het is, en daarom ben ik altijd geamuseerd als deze meester van de revalidatie-revalidatie me zegt niets te zeggen (en ik parafraseer): "Ik weet niet of iets hiervan werkt. Ik heb een voorgevoel, maar niemand weet het echt. "

Op dezelfde manier zegt Roderick Henderson, de in Houston gevestigde PT, graag: "Soms is het beter om niets te doen", wanneer hij je wegstuurt met instructies om de zaken te kalmeren voordat je een programma opstart.

In een van onze nieuwste podcasts bespraken Jon, ikzelf en onze gast Brad Stulberg hoe goed consistent werk leidt tot doorbraken. Het zijn niet de tweetwaardige trainingen. Jon plaatste de training van Tara Erdmann als een voorbeeld. In het verleden heb ik de training van Neely Spence en Jackie Areson als voorbeeld geplaatst. Hoewel het leuk is om training te zien, komt die boodschap soms echt niet over.

In dit geval heb je de zelfrapportage Nike Air Max 2017 Womens van Brian over hoe hard hij dacht dat elke run / training fysiek en mentaal was, evenals hoe hij zich algemeen voelde. Er is geen neiging, geen denken, hmmm hoe hard was die training echt. Het is helder als de dag.

In tegenstelling tot wat old-school voetbalcoaches je misschien vertellen, gaat het niet om het slaan van je hoofd tegen de muur, waardoor je elke dag 110% krijgt. Het gaat over consistent, soms saai, hard werken met een mooie eb en vloed om je twee dagen later terug te laten komen en het opnieuw te doen. En misschien een scheutje god af en toe zien om dingen Nike Blazer Low Womens interessant te houden.

In deze grafiek heb ik twee verschillende items geplot. De blauwe lijnen geven de totale belasting weer. In plaats van alleen fysieke belasting te volgen, volgt het gecombineerde fysieke inspanning EN mentale inspanning. Met andere woorden, het voegt eraan toe hoe hard hij mentaal moest graven. Het andere aspect, de rode lijn, verwijst naar hoe hij zich elke dag voelt. Het is een eenvoudige 1,2,3-statistiek waarbij 1 onder het gemiddelde Nike Air Pegasus 89 Donna is, 2 gemiddeld en 3 bovengemiddeld. Het is een momentopname.

Laten we beginnen met de rode lijn. Als je kijkt, is het vrij duidelijk dat Brian een aantal gemiddelde dagen heeft. Dagen waarop hij zich niet geweldig voelt, maar zich ook niet slecht voelt. Van de 105 dagen zijn er slechts 3 onder het gemiddelde en 6 boven. Dat betekent dat 91% van zijn runs gewoon gemiddeld is. Zelfs op de racedag (de 10k) voelde hij zich Nike Air Presto Mujer gemiddeld.

Wat ik hier hoop te bereiken is de mythe dat je je op de meeste dagen spectaculair of zelfs goed moet voelen, is in feite een mythe. Een stel consistent gemiddelde daggevoeligheid leidt tot prestaties. Geen enkele geweldige dagen. Het is die consistentie die er toe doet.

Ten tweede, over de totale stressbelasting, krijg je een licht gewist beeld van hoe stressvol elke run was. Je kunt zien dat de echt stressvolle dagen van 7 plus, slechts 8 keer uit 100+ runs komen. Het is consistent kwaliteitswerk, geen werk dat ervoor zorgt dat je opwaait, dat zorgt voor groei.

Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 1 message ] 

Index du forum » i-manip : les forums » Divers